Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit i shoppingtagen igen :D Du kan ju få första tjing nu då ;)
Borde kanske hålla på med islandshästar i stället för mustanger och frieser, känns som att jag har mer tur med dem :angel:

Sto, 6VG 6G GP591. Har inte färgtestat ännu pga är på fel kontinent, men gissar på CR i alla fall.
https://www.horsereality.com/horses/335427/foal-doe-335427

Sto, 4VG 8G, GP 598. Inte färgtestad än heller, men borde också ha CR.
https://www.horsereality.com/horses/335428/foal-doe-335428
Båda har åtminstone D. Fina de var! :love:

Förresten, @Shaggy . Jag funderar på att sälja Tanta efter hennes nästa föl som kommer om 10 dagar. Ska jag säga till så att du kan råka köpa henne på marknaden när det är dags? :angel:

Jag vet... Fattar inte hur det går till. :cautious: Det är lite därför jag tänker sälja ett par av de ”äldre” stona...
Förstår dig. Har ett par som jag borde sälja jag med men "jag ska bara" du vet. Jag ska bara vänta på nästa föl och se om jag inte får den där fullträffen :banghead:

@inverterad Jag kan tänka mig att köpa As Kush :love:
Och om du inte vill ha @AraSlei s översta föl, köper jag gärna henne :angel: AraSlei, islänningarna har 14 egenskaper, så de har 8 resp 10 G, ser ut som att det lurar två A i taglinen :)

Haha :D Det är så synd på det snöpliga A:et hon fick, annars är det ett fint föl!
Nä. Alltså. Vill du fortfarande sälja henne? Ser att hon inte ligger ute på marknaden längre. Isåfall...hmm...harkel...så skulle jag kanske kunna göra lite plats i stallet... (:D:cautious:)

@inverterad Jag spontanköpte min första AT på foundation igår, så har ingen aning om marknaden. Gjorde en snabb-kik på marknaden nu och liknande hingstar har 10 000 i buyout. Så 15 000 för att han är så fin? Eller är jag ute och cyklar? :o

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 075
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar