De är ju jättefina bägge två. Båda har en distansGP över 310 (312 och 314) med en högre för den med lägst totalGP.
Ja, det har du rätt i! Tack! Kanske går att sälja nån av dem ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är ju jättefina bägge två. Båda har en distansGP över 310 (312 och 314) med en högre för den med lägst totalGP.
Kände mig hemsk när ni fick buda mot varandra
Lägg ett bud vetja!
Båda har åtminstone D. Fina de var!Jag har varit i shoppingtagen igen Du kan ju få första tjing nu då
Borde kanske hålla på med islandshästar i stället för mustanger och frieser, känns som att jag har mer tur med dem
Sto, 6VG 6G GP591. Har inte färgtestat ännu pga är på fel kontinent, men gissar på CR i alla fall.
https://www.horsereality.com/horses/335427/foal-doe-335427
Sto, 4VG 8G, GP 598. Inte färgtestad än heller, men borde också ha CR.
https://www.horsereality.com/horses/335428/foal-doe-335428
Båda har åtminstone D. Fina de var!
De har ränder på benen och vid manken och samma pappa som min D/D hingst.Det har du nog rätt i De är halvsystrar och pappan ser ju ut att ha D också!
De har ränder på benen och vid manken och samma pappa som min D/D hingst.
Det får du gärna göra , vet dock inte om jag kommer ha plats i stallet. De förökar sig ju genom delning.Förresten, @Shaggy . Jag funderar på att sälja Tanta efter hennes nästa föl som kommer om 10 dagar. Ska jag säga till så att du kan råka köpa henne på marknaden när det är dags?
Jag var nära att köpa ditt frieserföl undan stoet du köpte av mig en gång i tiden (Jantje). Bara på kul. Men jag lyckades besinna mig...Smart, tänkte inte på att kolla på ränderna! Tycker det är svårt med färgerna fortfarande.
Det är enklare med frieser
Jag vet... Fattar inte hur det går till. Det är lite därför jag tänker sälja ett par av de ”äldre” stona...Det får du gärna göra , vet dock inte om jag kommer ha plats i stallet. De förökar sig ju genom delning.
Förstår dig. Har ett par som jag borde sälja jag med men "jag ska bara" du vet. Jag ska bara vänta på nästa föl och se om jag inte får den där fullträffenJag vet... Fattar inte hur det går till. Det är lite därför jag tänker sälja ett par av de ”äldre” stona...
Jag var nära att köpa ditt frieserföl undan stoet du köpte av mig en gång i tiden (Jantje). Bara på kul. Men jag lyckades besinna mig...
Ja, A:n är ju alltid retliga. Men texten lät ju fin, så det är väl iallafall ett A+ (om jag kommer ihåg rätt om hennes text)...Haha Det är så synd på det snöpliga A:et hon fick, annars är det ett fint föl!
@inverterad Jag kan tänka mig att köpa As Kush
Och om du inte vill ha @AraSlei s översta föl, köper jag gärna henne AraSlei, islänningarna har 14 egenskaper, så de har 8 resp 10 G, ser ut som att det lurar två A i taglinen
Nä. Alltså. Vill du fortfarande sälja henne? Ser att hon inte ligger ute på marknaden längre. Isåfall...hmm...harkel...så skulle jag kanske kunna göra lite plats i stallet... ()Haha Det är så synd på det snöpliga A:et hon fick, annars är det ett fint föl!
@inverterad Jag spontanköpte min första AT på foundation igår, så har ingen aning om marknaden. Gjorde en snabb-kik på marknaden nu och liknande hingstar ha 10 000 i buyout. Så 15 000 för att han är så fin? Eller är jag ute och cyklar?
@inverterad Jag kan tänka mig att köpa As Kush
Och om du inte vill ha @AraSlei s översta föl, köper jag gärna henne AraSlei, islänningarna har 14 egenskaper, så de har 8 resp 10 G, ser ut som att det lurar två A i taglinen
Nä. Alltså. Vill du fortfarande sälja henne? Ser att hon inte ligger ute på marknaden längre. Isåfall...hmm...harkel...så skulle jag kanske kunna göra lite plats i stallet... ()