V

VeronicaT

Vad ska jag köpa? Jag ska köpa ett form av headset men jag vet inte om jag ska köpa ett med mic eller inte? Dom med mic är tunna hörlurar på och dom utan är kraftiga och stänger inne ljudet, vilka ska jag köpa?
 
jag har ett par som stänger ute ljundet och har mick de heter cosonic. de tycker jag är hur bra som helst har haft dessa i ett par år nu. dyra var de inte heller nån stans runt 150 kr.
 
Okej, det låter ju bra! Men jag är rädd att det inte finns några till det priset längre :P
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
543
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
763
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 376
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp