Hoppträning!

D

Daarling

Jag och syrran skall på hoppträning med våra kaniner imon!
Ska bli så kul!!

:):):)

Sv: Hoppträning!

[Jag är syster till Daarling för er som inte vet]

Mmmmmm, det ska bli så himla kul! Det bästa är ju att hon som har hand om kurserna är så himla snäll... :love:
Vi blir tom hämtade av henne och vi har aldrig någonsin träffat henne! :rofl:

En ros till henne

Kul!
Bara ni inte har en kanin som min.....fick honom när han var ca 4 år och han avskyr att hoppa. Han kan om han vill, men han vill inte...Han brukar gå fram mot hindret och sakta men säkert plocka ner det :p .

rolig kanin... :D
Min är en höjdare på att hoppa, den hoppar precis allt, eller försöker iaf. Men ofta sprätter han med bakbenen och river hela hindret, vet nån hur man får honom att sluta med det?

Hej! Är det Hönös kh ni är med i lr? Jag håller också på med kaninhoppning, tycker att det är jättekul!:) Hur gick det på eran hoppträning?

Jupps... alldeles riktigt...

Hehe... Ziri min gråa bebis tyckte allt med hoppning var dötrist då (och hon har blivit 4:a av 7 i en tävling :confused:)

Den andre var sååååååååå förbannad på oss för att vi tvinga henne att gå framåt när det finns en massa gräs...

Hehe... rent utav sagt; skit...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok eller så blir jag kvar ett tag, vem vet. Det har varit en händelserik paus, tyvärr inte åt det bra hållet 🙃 Positivt, alla djur mår bra...
Svar
10
· Visningar
2 103
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Therese Danielsson har hästar, getter, katter, kaniner och höns. Men för att ha råd försäkrar hon bara hästarna och sätter en gräns för...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 420
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar