Hopptävling för unghäst?

K

KattaBrunstedt

Jag skulle vilja ha tips på klubbtävling eller pay and jump i stockholmsområdet som jag kan åka på med min 4-åring. Lämpliga klasser är 70-80 cm. Har kollat de flesta klubbars hemsidor men inga verkar ha något planerat de närmaste veckorna.

Sv: Hopptävling för unghäst?

HEJ ! På Runstens gård har dom Pay and Jump. Jättetrevliga små tävlingar på en mycket fin anläggning. Jag återkommer med hemsidesadress.

Sv: Hopptävling för unghäst?

Stockholm Equestrian Center i Rosersberg har om någon/ några veckor. Ska själv dit =)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 679
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·
Hästvård Jag skriver här nu och ber om råd då jag känner att jag behöver hjälp. Jag är ägare till ett 3-årigt engelskt fullblodssto sedan...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
17 320
Hoppning Jag sökte i forumet och hittade en ca 10 år gammal tråd. Även om de råd som TS fick i den var bra, så tänkte jag att det kanske finns...
2
Svar
23
· Visningar
3 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka