Hoppschabrak -Hot or Not?

Sv: Hoppschabrak -Hot or Not?

Jag är inte särskilt förtjust i hoppschabraken tycker det är mycket snyggare med allround.
Så om jag var du skulle jag köpa ett snyggt allround schabrak.:)

fint med hoppschabraken som är lagom korta, inte kortkorta, ser hemskt ut. men hoppschabrak ska de va vid hoppning! elr ett kort allround schabrak :)

jag brukar vara vara imot dom ganska stark men jag måste säga att jag har ändrat mig lite mot slutet här.. Det får dock inte vara för kort och sluta innan sadeln. och gärna va lite mer diskret färg kanske inte typ vit eller ljusrosa direkt.

annars är jag mer inne på amerikanska och allround.

mitt

Hm båda är helt okej men Allroundschabrak är waaaay snyggare!! :p

:idea: Kul med lite fler bilder! :bow:
Det ser ju fint ut. Jo, jag har nog egentligen också lite svårt för hoppschabrak. Det blir så lätt fult. Men det är jättesnyggt om det passar hästen.;)

Om du med hoppschabrak menar såna superkorta merikanska så säger jag bara usch! Det är jättefult på alla hästar, även superslimmade.

jag trycker det är snyggast med vanliga allround, men bra tillpassade hoppschabrak kan också vara snyggt. Har lite blandat.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 361
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar