Hoppövningar.

L

Lightness_85

Vill ha lite roliga hoppövningar tills idag.
Hästen är lite tittig, så gärna förslag på såna hinder. Dom ska ej vara höga, utan låga så han vågar hoppa.

Sätt upp vanliga hinder och lägg lite "farliga" saker på. T.ex en jacka, presenning. Du kan också ställa saker under som t.ex spänner eller konor.
Då har du att göra en stund om du har en tittig häst. Hoppa samma hinder tills hästen hoppar utan att titta.

När jag hoppar själv hemma brukar jag hoppa mycket serier och sådant. Hinder på medellinjen som man hoppar i bågar är också en favorit. En övning som jag brukar hoppa i bland ser ut så här

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
544
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 540
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 072
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25