hoppning me islandshäst

M

mubella

någon som har bilder när deras islandshästar hoppar.eller har du några tips på hur man lär sin isläning hoppa...
 
Sv: hoppning me islandshäst

Finns många andra hoppa isis-trå¨dar, kolla där istället! Sökfunktionen är en bra sak...
 
Sv: hoppning me islandshäst

Börja med att lösahoppa din pålle. Rida cavaletti är bra oxo :idea:
 
Sv: hoppning me islandshäst

Jag har massa hoppbilder, både när jag hoppar och när andra gör det.
Vi har hoppat ganska aktivt med våra isisar och har bara sett det positivt för både gångarterna och styrkan i dom.

Här kommer några bilder.
Han hoppar lite roligt när han tycker det är äckligt :rofl:
5304941.jpg

Dressyrsadel är inget tips när man ska hoppa
4466794.jpg

Inte bar bild men det är 95cm
4719304.jpg

4061436.jpg


Finns flera bilder att leta reda på här
 
Sv: hoppning me islandshäst

Varför är alla hopptrådar såhär? Första har en frånga ang. hoppning som 78 andra har ställt tidigare i VARSIN tråd, den andre svarar att det finns andra andvänd sökfunktion och resten svarar som om detta är den första tråden om hoppning? Jag kanske inte ska säga så mycket för jag har deltagit i de andra trådarna, men... Varför:confused:
 
Sv: hoppning me islandshäst

Jag har hoppat 1.10 med min islänning men tyvärr har jag inga bilder på det.
 
Sv: hoppning me islandshäst

Jag har hoppat 1.10 med den hästen som är högst upp på mina bilder.
han är bara 132cm själv och är en klockren 5g med stark pass, allstå inte världens bästa förutsättningar för att bli en bra hopphäst, men han älskar det :love:
 

Liknande trådar

Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
2
Svar
20
· Visningar
1 917
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 997
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 707
Hundträning Ser att det inte finns någon sån här tråd (finns säkert längre bak i flödet men men). Vad tränar ni för funktionell träning och vad för...
Svar
9
· Visningar
889
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp