Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det var Cagancho jag tänkt använda ...
Camaro har hon en avkomma med, ev. tänkbar igen.
Ludde har jag funderat på, tror det skulle passa bra.
Orlando har jag också varit inne på, men visste inte storleksförävningen. Riktigt fin hingst annars...
Tittade på Flyinges Colmar, ser jätte fin ut, men jag är för dålig på hoppstammar, vet ej vad som är eftertraktat.
Jag har inte sett Colmar live, men Colman är "jättehype" i Tyskland.
Jag har en kompis med ett litet Irco Marco-sto som bara lämnat pytteavkommor innan som är dräktig med Colmar nu. Hon ska nog föla sent tyvärr, annars kunde jag rapporterat...
Kannan lämnar stort och bra temperament, dock är han väl inte den vackraste men inga påtagliga exteriöra brister enl Heimdahl kommer trol att finnas främst på fryst...
Åh, spännande!
Har tittat på filmer på honom och han ser ju väldigt trevlig & ridbar ut. Sen är jag alldeles för dålig på detta med hoppning för att kunna bedömma själva hoppningen...
Kompisen har sett honom hemma hos Jens Fredriksson och är helfrälst i honom. Jag tittade lite på honom till det Irco Mena-stoet jag hade som lämnade smått (och som jag skulle ha svenskstationerad hingst till) men där blev det Caressini L som förstahandsval, också stor snygg kille men jag vet inte om han ska vara i avel här i år?
Jag har sett Colmar på visning och han ser jättetrevlig ut. Bra grundgångarter och han ger ett mycket coolt intryck. Har pratat med en som ridit honom en del och han hade bara gott att säga om honom.
Hundavel & Ras Bara för att en hund kan ha massor av energi vid exempelvis träning så betyder det inte att den automatiskt blir jobbig av att inte få...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.