Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste köra till DK för att betäcka med CB II, vill minnas att han inte står på EU-station. Importsemin annars, vilket jag uppfattat att du inte vill ha, dessutom är hingsten äldre med periodvis sviktande dräktighet åtminstone längre tillbaka.
Jag har ju oxå en Nostradamusmärr men hon är 176 cm så han verkar inte nödvändigtvis ge smått, han har ju stort bakom i form av Nocturne... (hon är också dubbeltalang med 45 p hopp o 46 p dressyr som 3-åring). Nostradamus har inte varit i aveln sedan 1999.
Hennes avkommor verkar inte heller bli särkilt små, den 1:a e. Bocelli är 170 cm o nästa e. Baltimore är ju bara 7 månader men ca 135 cm nu. Den här gången har jag testat HipHop så får vi se var den slutar
Det jag har lärt mig av Nostradamus var att gå bakåt i stamtavlan o se hur stora föräldrarna var/är. Då har jag letat efter hingst med jämn storlek bakom.
Bocelli har iof Don Schuffro o den sidan kring 170 cm men i övrigt är de kring 168 cm.
Baltimore har mer stort bakom men jämt kring 170 cm och
HipHops ligger lägre, kring 167 cm
Tittar man på bl a Tornesch så har han faktiskt rätt många riktigt stora bakom sig http://www.allbreedpedigree.com/tornesch