Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske lite chans-artat med tanke på fertilitet att betäcka med så gammal hingst?
5 avkommor -09...
*host* Beach Boy är e Zeus Någon Kardinal finns inte i hennes stam.
Angående hingst tänkte jag föreslå Magini men ameo hann före.
Kanske skall du ta en titt på Corland.
Vet inte om han nedärver extremt litet, men iaf de avkommr jag har träffat har legat mellan 159 och 165.
Tänk på att alla hingstar inte finns med i hingstboken. När jag kollade saknades t ex Feliciano och Lambourghini.
Tror du kan få svårt att hitta "hela paketet" dock. Algot hade ju 8 på trav som 4-åring, och kombinerat med hans egna hoppmeriter och prestationshärstamning kan det ju vara en bra kompromiss. Mamman (Amy) har dessutom riktigt bra gångarter, har för mig att hon hade dubbeldiplom på 3-års och har därefter varit placerad i Scandinavian Open i dressyr samt placeringar i msv hoppning. Att han dessutom har ett fantastiskt temperament gör ju inte saken sämre!
Mina spontana förslag är New Balance(-1,7), Magini(-0,4), Feliciano(-1,9), Hip Hip(-1,0) och Lambourghini(-1,0).
Men även Dirco Hästak (-2,5 i blup), Szkopul (-2,3)
Trevligt!
Jag fick äran att se New Balance hoppa på bocken i somras, och jag blev överraskad över hur elegant och snygg han var. Har själv missat honom tidigare. Har läst mycket positivt om honom, hur tänker du om honom?
/U
Trevligt!
Jag fick äran att se New Balance hoppa på bocken i somras, och jag blev överraskad över hur elegant och snygg han var. Har själv missat honom tidigare. Har läst mycket positivt om honom, hur tänker du om honom?
/U
Det blir förvisso dubblering av Utrillo några led bakåt, men det kanske inte gör så mycket - varför inte ta en titt på Magini innan han lämnar in för gott (född 1982...)? Han har gångarter att vara avundsjuk på (ÄLSKAR hans bakbensaktion ), egna meriter i internationell svår hoppning och har lämnat avkommor i svår klass i både dressyr (exv Briar....) och hoppning (t.ex Millstone och Zattelit).
Håller med om att Magini lämnat bra, och jag gillar verkligen honom också (En hingst som verkligen var "före sin tid".)
MEN vill varna lite för att dubbla Utrilloblodet, enbart för att de hästar jag träffat på som har Utrillo i flera led har blivit stora.