Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror ni, blir andra omgången mera teknisk eller snabbare?
Sådär har det sett ut varje gång jag sett dem ihop nu. Håller verkligen med dig.Håll in hästen lite mjukare tack
Eller hur, aja i den munnen. Eller som Lotta sa "lite svårt med munnen ibland".Bu för Celestre. Bä för de snygga solglasögonen den ena kvinnan i hans team hade.
Säger mig typ ingenting, litar på er expertisSåhär ser nästa bana ut Visa bifogad fil 97771
Jag började undra om jag kom ihåg helt galet när det skrevs om omhoppning, och eftersom det brukar komma frågor om vad som gäller här dubbelkollade jag och skrev ut detMin poäng var att hästar behöver gå flera gånger, oavsett vad du kallar det.
Ja, det är provocerande i kvadrat.Eller hur, aja i den munnen. Eller som Lotta sa "lite svårt med munnen ibland".
Samma sak nu igen! Var den förra också från Nederländerna?Sådär har det sett ut varje gång jag sett dem ihop nu. Håller verkligen med dig.
Tro mig när jag säger att det var motvilligt! Jag upplyste dilemmat men alla andra var oförståendeEller är det ofint att fylla år och vilja bli firad när det faktiskt är VM-final i hoppning?
Ja ingen trevlig ridning alls på Delestre!Bu för Celestre. Bä för de snygga solglasögonen den ena kvinnan i hans team hade.
Vem han?? Namn tack!Oops, vad synd att han rev
Om du tänker på Philippaerts så är han Belgare. Men det är ju en hel del som rider så, tyvärr.Samma sak nu igen! Var den förra också från Nederländerna?
Förlåt, blev lite sur på mig själv där sedan efteråt när jag skulle kolla upp dem igen Ska tänka mig för!Vem han?? Namn tack!
Jaa, här hade man velat höra hur banbyggaren resonerade.Vilken tråkig bana. Eller ser kul ut att rida men tråkig att titta på.
Hm, tycker den ser relativt snäll ut ändå men det är lätt att sitta i soffan och säga. Ska bli kul att se den i praktiken.Såhär ser nästa bana ut Visa bifogad fil 97771