Hopp-VM i Herning

Då ska vi se vad min blivande make kan åstadkomma :D

(usch vad jag hatar mig själv för att ens ha skrivit det)
Det här kräver en egen tråd om han sitter och tröstswipar på vägen hem sen efter att han missat en medalj... Och sen ser han dig och blir glad igen för att du verkar så trevlig, och så blir han glad igen och ni lever lyckliga i alla era dagar. Tänker att vi har en ny bukeroman på gång här faktiskt!

Hoppat in 14 miljoner i prispengar, nån som har koll på hur de pengarna vanligtvis fördelas eller det är olika? Är det ryttaren eller hästägaren som får dem eller det delas?

Vad tror ni, blir andra omgången mera teknisk eller snabbare?
Såhär ser nästa bana ut
52E33EFA-278A-4EA5-A5FA-279F188FBC54.webp

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25