Hopp-VM i Herning

Jag bytte till Clipmyhorse men den streamen ligger några sekunder efter så bytte tillbaka igen. Annars får jag läsa vad som händer innan jag ser det 😂

Jag ser vad ni menar med att hästen sparkar ut med bakbenen. Har sett det förut och funderat över hur de tränar hästen till det. Nu vet jag alltså :crazy:

(Tittade på Schweiz då.)

Jag ser vad ni menar med att hästen sparkar ut med bakbenen. Har sett det förut och funderat över hur de tränar hästen till det. Nu vet jag alltså :crazy:

(Tittade på Schweiz då.)
Jag har fortfarande för mig att jag sett det på unghästauktion, men det kanske inte säger nånting egentligen.

Jag har fortfarande för mig att jag sett det på unghästauktion, men det kanske inte säger nånting egentligen.
Jag såg att hästen efter gjorde lite likadant men tillräckligt för att det kändes mera som att hästen var lite försiktig. Men just Schweiz hade väldigt tydliga baksparkar, tyckte att det var en viss skillnad.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama