Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan, hindren är ju högre än mig. Jag hade lika gärna kunnat stå där
Min SWB också, hon är typ 162 när hon sträcker på sig.Jag tycker det är lite läskigt att man skulle kunna använda min fjording som utfyllnad i oxrarna…
Jag har fortfarande för mig att jag sett det på unghästauktion, men det kanske inte säger nånting egentligen.Jag ser vad ni menar med att hästen sparkar ut med bakbenen. Har sett det förut och funderat över hur de tränar hästen till det. Nu vet jag alltså
(Tittade på Schweiz då.)
YesFöljer tråden lite så jag kan sätta på play på telefonen när det är dags för svenskarna. Gissar att de går ut sist av placeringarna?
Verkligen, tänker att man vill vara lite snäll mot hästarna eftersom det är omhoppning.Den här banan verkar betydligt enklare än i fredags
Hehe.Eeh…nu får ju folk börja riva lite
Jag såg att hästen efter gjorde lite likadant men tillräckligt för att det kändes mera som att hästen var lite försiktig. Men just Schweiz hade väldigt tydliga baksparkar, tyckte att det var en viss skillnad.Jag har fortfarande för mig att jag sett det på unghästauktion, men det kanske inte säger nånting egentligen.
Kanske man ska skriva det, det verkar ju funkaEeh…nu får ju folk börja riva lite
Vilket startnummer är det nu?