Ta det försiktigt! Mvh värmekänsligJag ska träna terräng med ponnyn så kommer missa första delen av tävlingen idag. Får kolla ifatt senare, om jag inte dött av värmeslag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta det försiktigt! Mvh värmekänsligJag ska träna terräng med ponnyn så kommer missa första delen av tävlingen idag. Får kolla ifatt senare, om jag inte dött av värmeslag
Sändningen börjar 13:45 i svt och första start 14:00När börjar det idag?
Tack ska du ha!Sändningen börjar 13:45 i svt och första start 14:00
Funderat lite och nu tror jag All In gjort sitt sista mästerskap. Skulle inte förvåna mig om han tackas av i tex Friends.
Var det på Tinder eller är du med på någon exklusiv app för hästeliten?Startade dagen med att få upp Nicola Philippaerts på en dejtingapp. Ingen matchning där, men han har väl fullt fokus på tävlingarna vill jag hoppas.
Haha, det var på Raya!Var det på Tinder eller är du med på någon exklusiv app för hästeliten?
Ja, även om inget sagts (?) så har jag hela tiden tänkt att detta är Allans sista mästerskap. Känns som slutet hade kunnat bli mycket bättre, men hade också kunnat bli sämre så man får väl vara nöjd med att de fick avsluta med ett lag guldNågot annat vore mycket förvånande.
Avslutade på topp, även om det inte höll i fredagens runda. Hade känts bättre mentalt om de fått en bättre sista runda/chans till individull medalj idag. Även om de tog guld i lag så är det som att de snubblade på målsnöret.. Men man kan inte få allt antar jag. Det kommer kännas tomt utan Allan
Ta det försiktigt! Mvh värmekänslig
Fick kanske googlaHaha, det var på Raya!
Iste?Har en bit kvar av kladdkakan. Är ca 100grader ute så en kopp te blir tufft men vad gör man inte. Får inte bryta ett vinnande koncept.
Tror du vinnarguden godkänner iste istället för vanligt te?Iste?
Nej. Det brukar krävas någon slags form av offer alt. uppoffring, så inte värt att chansa. Däremot kanske man glömmer sin tekopp en stund...Tror du vinnarguden godkänner iste istället för vanligt te?
Ett historiskt lag guld! Om man vill krydda det lite extraJa, även om inget sagts (?) så har jag hela tiden tänkt att detta är Allans sista mästerskap. Känns som slutet hade kunnat bli mycket bättre, men hade också kunnat bli sämre så man får väl vara nöjd med att de fick avsluta med ett lag guld