Hopp-VM i Herning

Hinner inte hem tills det börjar valde att åka och bada idag och njuta av värmen. Blir nog inte så många chanser till bad och sol och för mig som är en värmeälskare har det inte varit någon bra sommar. Tycker vädret börjar rätta till sig vid 30 plus. Så ni får heja lite för mig med. 😀☀️

Funderat lite och nu tror jag All In gjort sitt sista mästerskap. Skulle inte förvåna mig om han tackas av i tex Friends.

Något annat vore mycket förvånande.
Avslutade på topp, även om det inte höll i fredagens runda. Hade känts bättre mentalt om de fått en bättre sista runda/chans till individull medalj idag. Även om de tog guld i lag så är det som att de snubblade på målsnöret.. Men man kan inte få allt antar jag. Det kommer kännas tomt utan Allan :cry:

Något annat vore mycket förvånande.
Avslutade på topp, även om det inte höll i fredagens runda. Hade känts bättre mentalt om de fått en bättre sista runda/chans till individull medalj idag. Även om de tog guld i lag så är det som att de snubblade på målsnöret.. Men man kan inte få allt antar jag. Det kommer kännas tomt utan Allan :cry:
Ja, även om inget sagts (?) så har jag hela tiden tänkt att detta är Allans sista mästerskap. Känns som slutet hade kunnat bli mycket bättre, men hade också kunnat bli sämre så man får väl vara nöjd med att de fick avsluta med ett lag guld 😅

Jag tänkte att jag skulle kanske våga bänka mig framför teven också :nailbiting:
Börjar det gå bra för de andra länderna så stänger jag av :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama