Bra uppvärmning till OS i Paris med Peder sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra uppvärmning till OS i Paris med Peder sen
Han verkade hålla sig i skinnet! Glad att Malin fick låna Crusader Ice istället för att bespara Indiana stressen.Hade Peder på riktigt All In på prisutdelning?!?
Trodde han ev skulle låna Sparven.
Nope Är helt uppe i varv! Måste streama lite netflix för att lugna ned migSka man lyckas sova nu då?
Han har ju ridit klart. Skulle han in på söndag hade nog Sparven fått hoppa in.Hade Peder på riktigt All In på prisutdelning?!?
Trodde han ev skulle låna Sparven.
Tror ni Peder satsar mot ännu ett mästerskap? Han har ju tävlat ganska sparsamt i årKanske ville ha med honom där på sitt sista mästerskap
Jo precis, jag var bara så förvånad för det har väl typ aldrig hänt.Han har ju ridit klart. Skulle han in på söndag hade nog Sparven fått hoppa in.
Jag tyckte inte heller han såg trött ut, särskilt inte när han avslutade så bra.Kollade på Peders runda igen nu. Jag tycker Allan ser fräsch ut? Muren lite oturligt, sånt som händer. Kom inte fram riktigt till kombinationen men i övrigt jättefina språng. Sista kombinationen jättefint, tycker inte han ser trött ut?
Kollade på Peders runda igen nu. Jag tycker Allan ser fräsch ut? Muren lite oturligt, sånt som händer. Kom inte fram riktigt till kombinationen men i övrigt jättefina språng. Sista kombinationen jättefint, tycker inte han ser trött ut?
Jag tyckte inte det första gången jag såg rundan heller men behövde kolla igen efter kommentarerna här. Men det var ju jättefina språng i övrigt, så brukar inte en trött häst se ut.Jag tyckte inte heller han såg trött ut, särskilt inte när han avslutade så bra.
Allan var med vid prisutdelningen på OS.Jo precis, jag var bara så förvånad för det har väl typ aldrig hänt.
Nja, det tvivlar jag på. Hade varit intressant att höra vad han själv sa.Det var nog svårt för Peder att ladda om efter guldet var klart
Efter EM guldet fick ju Allan vara med. Men då var han ju också klarJo precis, jag var bara så förvånad för det har väl typ aldrig hänt.
Nä då var han säkert inte det, jag kan inte sätta fingret på specifika detaljer, utan var bara nåt med helhetsintrycket jag upplevde så redan i början av banan.Jag tyckte inte det första gången jag såg rundan heller men behövde kolla igen efter kommentarerna här. Men det var ju jättefina språng i övrigt, så brukar inte en trött häst se ut.