Hopp-VM i Herning

Kanske ville ha med honom där på sitt sista mästerskap 😪
Tror ni Peder satsar mot ännu ett mästerskap? Han har ju tävlat ganska sparsamt i år :bag:

Crusador Ice verkar de inte tro på som någon topphäst, eller? Usch ja det är härligt NU med laget men det är ju onekligen tomt efter dessa 4 (5, men Roffe och Ermindo är inte på samma nivå)

Kollade på Peders runda igen nu. Jag tycker Allan ser fräsch ut? Muren lite oturligt, sånt som händer. Kom inte fram riktigt till kombinationen men i övrigt jättefina språng. Sista kombinationen jättefint, tycker inte han ser trött ut?

Det var nog svårt för Peder att ladda om efter guldet var klart

Jag tyckte inte heller han såg trött ut, särskilt inte när han avslutade så bra.
Jag tyckte inte det första gången jag såg rundan heller men behövde kolla igen efter kommentarerna här. Men det var ju jättefina språng i övrigt, så brukar inte en trött häst se ut.

Jag tyckte inte det första gången jag såg rundan heller men behövde kolla igen efter kommentarerna här. Men det var ju jättefina språng i övrigt, så brukar inte en trött häst se ut.
Nä då var han säkert inte det, jag kan inte sätta fingret på specifika detaljer, utan var bara nåt med helhetsintrycket jag upplevde så redan i början av banan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama