Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Anklagade för doping då säkertJättesynd verkligen men ... Vi måste ju tänka på resten av världen med... De hade ju glott snett på svenskarna hela helgen om de legat 1 2 och 3
Han såg verkligen jättetrött ut. Men kanske inte helt konstigt, flera dagars tävling, värme och såhär sen start? Han kanske går och lägger sig vid 21 i normala fall, liksom.Är All In trött idag?
På dressyren gjorde de ärevarv också!Förlåt men vad är det här tramset med att ha prisutdelning utan häst?
Jag vill ha ärevarv o hela alltet!!
Dom kommer nog med hästarna sen, som i dressyren.Förlåt men vad är det här tramset med att ha prisutdelning utan häst?
Det blir väl ärevarv också tror jag ? Bara att hästarna inte ska behöva vara inne på arenan så länge?Förlåt men vad är det här tramset med att ha prisutdelning utan häst?
Kan bara hålla med.Förlåt men vad är det här tramset med att ha prisutdelning utan häst?
Så häftigt ville skrika ut min glädje, men fick lägga band på mig själv eftersom jag är på jobbetBlev nästan lite gråtfärdig när Jens gick i mål i reprisen. Hur häftigt är det inte?
Tycker man kan korta av resten istället.Dom kommer nog med hästarna sen, som i dressyren.
Jag tycker det är trevligt för hästarnas skull, blir ju mkt stillastående och höga ljud annars.
Kan bara hålla med.
Är på plats själv i Herning och prisutdelningen är extremt långdragen som inleddes med en helt onödig musikkår som ingen lyssnade på.
Halva publiken gick innan ens ryttarna kom in.