J

Juvelflickan

Någon som testat det?
Resultat?!
Jätte-intresserad av svar.
Det enda jag tänker på är ju att det är vitlök i...:confused:
Tacksam för svar!

Sv: HopOff!

Jag puttar upp den här tråden liten..

Ni som gett era hundar HoppOff, är det svårt att få i dom det eller är det smakligt?

Vart finns det och köpa??

Min kompis ger mitt sto och hennes hästar hoppoff just nu i maten
och hon sa det att det funkar kanon. Vill själv köpa hem det men hon minns inte vart mor sin köpt det.

Min tös står på bete hos dom!!

jag tänkte att jag skulle prova det, innan jag började med frontline och liknanade, men min kräsna hund vägrade äta maten när jag hällde på det. :crazy: :p

Har för mig att jag köpte mitt i Ullared, men tror det finns i vanliga djuraffärer.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 370
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?