Sv: Höpåsar

Jag använder dem från IKEA.
Eftersom de kostar 5 kr är de överlägset bäst. Kollade på Lantmännen här i närheten och de skulle ha 45 kr för sina.
Varje gång jag är på IKEA köper jag en blå att frakta hem mina prylar i, så jag har så jag klarar mig...

Biltema har gröna trädgårds påsar som är i liknande material som ikeas. Kostar ca 10:- och funkar hur bra som helst håller länge.

vi använder också ikeapåsarna.

men till min ena häst så använder jag säckarna från spånbalarna som rymmer mycket och är hållbara.

för att skilja de blå påsarna har jag rött plastband på handtaget till frukost, svart plastband till middag osv.

Ikeas är bäst och billigast, men de flesta hästaffärer har också sådana... Annars får du väl be någon släkting eller kompis köpa med sig från ikea när de hälsar på!

Eko-hallen har sådana. Morgon, middag, kväll påsar

Ja nu är det redan någon som erbjudit sig å jag tycker faktiskt det är bästa förslaget. Det bästa är att få någon att köpa IKEA påsar åt dig å skicka domtill dig. Dom är desutom billigast, kostar 7 kr styck. Dom andra ligger väll på minst 22 kr från h**ks å dom suger min var sönder efter första användningen. Å då var det bara till marsvinens hö så jag hade inte mosat runt en massa å donat å grejat å bara lagt ner lite gran. vi hade ju stall på gården så det var ju enkelt att gå ut å hämta ofta.

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 406
Senast: Efwa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Hemmet Fram med tips på var man får tag på vanligt påslakan utan örngott. Jag hittar bara set. Förr hade ikea men nu hittar jag bara med örngott.
Svar
4
· Visningar
356
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka