Inte Hööks. Men Clas Ohlsons. Fantastiska!
Men dina var ju från Kjell & Compani. Jag köpte nämligen från Clas Ohlson och det är samma som Hööks. Tycker än så länge dom är ok men inte fantastiska.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte Hööks. Men Clas Ohlsons. Fantastiska!
Men dina var ju från Kjell & Compani. Jag köpte nämligen från Clas Ohlson och det är samma som Hööks. Tycker än så länge dom är ok men inte fantastiska.
Min kära kuse lyckades göra sönder ett träns idag, vilket betyder att jag efter att ha sålt av en massa bara har ett kvar. Jag måste nu alltså köpa ett nytt...
Har varit sugen på "Freston" länge och nu får jag nog göra slagit i saken
Ska låna och testa ett micklem först, men om jag inte märker en världsomvälvande skillnad får det bli Freston
Är det någon som har klämt och känt på tränset Dunloy? Jag är precis på gång att köpa ny dressyrsadel och den är svart! Jag har bara mörkbruna träns och dom kan jag ju INTE använda till den nya sadeln.
*Räcker upp en hand*
De exen som hängde i min butik var det väldigt smala remmar på, sen nosgrimman var det en smal liten läderremsa i mitten, med typ 3x så bred plastpaddning på baksidan. Det lilla lädret som väl fanns kändes väldigt plastigt och torrt. Nej, det gillade jag inte alls!
Gold Medal tycker jag alltid verkar ha bra läder och bra modeller, men från Claridge House tycker jag att Callington verkar vara det enda fina dressyrtränset. Klämde på det samtidigt som den där Fairfield plast-historien. Callington tyckte jag hade väldigt mjukt och fint läder och kändes överlag mycket mer arbetat och gediget gjort.
Likadant för mig beställde katalogen för över en vecka sen, fick den idag, har inte gluttat på nätet ens för jag gillar kataloger bättre. Så är varannan sida skrot..Började glatt bläddra i min nya katalog som jag skickat bud (läs: pojkvän) för att hämta i affären igår.
Efter halva katalogen har det hänt något med tryckningen, så man ser knappt några bilder och texter och priser är helt borta. Bara att slänga...
Likadant för mig beställde katalogen för över en vecka sen, fick den idag, har inte gluttat på nätet ens för jag gillar kataloger bättre. Så är varannan sida skrot..
Någon som vet om det blir nån halva rea priset snart?