Hööks Vår/Sommar 2016

Jag har blivit gammal. Köpte (klickade hem) en lädergrimma för 62 kr, en fleece för 75 kr. Och resten (jacka, luddtröja och långärmad T-shirt) till pojkvännens sexåriga dotter. 370 spänn för rubbet.

Jättetråkig rea - och då har jag ändå ny häst i stallet.

Och vad gör jag när det är halva reapriset? Handlar till fullpris såklart! :laugh:
Det fanns inget för mig på rean....fanns ju knappt några schabrak kvar :angel: så jag köpte t-stigläder till min nya dressyrsadel. :D

Blev superglad när jag såg att flera Spooksgrejer låg kvar på hemsidan, klickar glatt hem en jacka, två t-shirts och en väst. Kommer till kassan och så står allt som "Ej beställningsbart", då tycker jag att dom kan ta bort det från hemsidan :mad:

Blev superglad när jag såg att flera Spooksgrejer låg kvar på hemsidan, klickar glatt hem en jacka, två t-shirts och en väst. Kommer till kassan och så står allt som "Ej beställningsbart", då tycker jag att dom kan ta bort det från hemsidan :mad:

Kan ju tagit slut mellan du la det i korgen och du checkade ut?

Nu har jag shoppat!
Här är resultatet:
CRW känga (tänkte ha som hundpromenadskor), hade tur där, de fanns bara kvar i min storlek
CRW Frissa fleecejacka royalblå
JH Emola fleecejacka, varsin till barnen
CRW Isidor mössa, varsin till barnen
2 par magiska vantar, sådana stickade med pluppar
Allt ovanstående var till halva reapriset.
Sedan köpte jag även sadeltvål, en hink och broddar till ordinarie pris.

Är det någon mer än jag som är intresserad av Ridhjälm VG1 Flashline CRW?
Verkar som preliminär leverans är i april, undra om det är då det finns i butik också? Jag vill prova innan jag köper, är så nyfiken på den hjälmen. :D

Verkar som preliminär leverans är i april, undra om det är då det finns i butik också? Jag vill prova innan jag köper, är så nyfiken på den hjälmen. :D

Jag är sugen på den! Både jag och sambon behöver nya hjälmar och denna är ju både snygg och ligger bra i pris :) Måste bara testa den också!

Jag är sjukt bitter över halva priset-rean. Eller egentligen på min jobblokal som av någon anledning inte tillåter hämtning av e-post av någon anledning. Så när jag fick nys om det igår kväll var allt jag ville ha givetvis slut. Jag som såg fram emot att fynda :(
*i-landsproblem*

Min son har en sådan som jag brukar låna, den är både snygg och skön :)

Jag är sugen på den! Både jag och sambon behöver nya hjälmar och denna är ju både snygg och ligger bra i pris :) Måste bara testa den också!
Jag tycker det är jättebra att de har VG1 med i rubriken på hjälmarna så man vet vilka som är godkända, är grymt sugen på den. Blir nog till att kolla i april om de inte dyker upp tidigare i butik. :p

Jag har handlat en hel del på hööks det sista...

På rean blev det en styck overall
wp-1455793378666.jpg

Ett härligt fleecetäcke
wp-1453997692738.jpg

Och till mig själv tre långärmade piké (blå och två vita), den gröna stickade tröjan + samma i beige och den blåa ribbstickade tröjan.

Inte på rea... Men bara sååå snyggt!
wp-1454336719494.jpg

Planen är att köpa den gula stickade tröjan när det blir varmare ute, den var lite tunn så ingen idé att lägga peningar på den än...

Jag har handlat en hel del på hööks det sista...

Inte på rea... Men bara sååå snyggt!
wp-1454336719494.jpg

Planen är att köpa den gula stickade tröjan när det blir varmare ute, den var lite tunn så ingen idé att lägga peningar på den än...

Du får gärna utvärdera schabraket. Det är sjukt snyggt, men jag tyckte det kändes lite tunt, inte så formsytt över manken etc så jag avstod.

Du får gärna utvärdera schabraket. Det är sjukt snyggt, men jag tyckte det kändes lite tunt, inte så formsytt över manken etc så jag avstod.

Jag gillar det. Är ingen nackdel tycker jag om det är lite tunt, mina hästar har så tjock päls ;-) Så som det ligger på bilden har det legat en hel ridtur, tycker det är bra betyg på passformen. Tyvärr är det ju lite i största laget för mina små, men det är så snyggt så jag får överleva ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka