Halva reapriset börjar i dag Klickade hem en kavaj bland annat!Vågar man chansa på att halva reapriset börjar den 25e efter fri frakt erbjudandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halva reapriset börjar i dag Klickade hem en kavaj bland annat!Vågar man chansa på att halva reapriset börjar den 25e efter fri frakt erbjudandet?
Ja, jag såg det! De måste läst mina tankar.Halva reapriset börjar i dag Klickade hem en kavaj bland annat!
Blev superglad när jag såg att flera Spooksgrejer låg kvar på hemsidan, klickar glatt hem en jacka, två t-shirts och en väst. Kommer till kassan och så står allt som "Ej beställningsbart", då tycker jag att dom kan ta bort det från hemsidan
Kan ju tagit slut mellan du la det i korgen och du checkade ut?
Är det någon mer än jag som är intresserad av Ridhjälm VG1 Flashline CRW?
Verkar som preliminär leverans är i april, undra om det är då det finns i butik också? Jag vill prova innan jag köper, är så nyfiken på den hjälmen.
Min son har en sådan som jag brukar låna, den är både snygg och skönÄr det någon mer än jag som är intresserad av Ridhjälm VG1 Flashline CRW?
Verkar som preliminär leverans är i april, undra om det är då det finns i butik också? Jag vill prova innan jag köper, är så nyfiken på den hjälmen.
Jag tycker det är jättebra att de har VG1 med i rubriken på hjälmarna så man vet vilka som är godkända, är grymt sugen på den. Blir nog till att kolla i april om de inte dyker upp tidigare i butik.Jag är sugen på den! Både jag och sambon behöver nya hjälmar och denna är ju både snygg och ligger bra i pris Måste bara testa den också!
Är det någon äldre modell eller föregångaren till den nya med VG1 märkningen?Min son har en sådan som jag brukar låna, den är både snygg och skön
Måste vara föregångaren då. Jag tror vi köpte den förra sommaren.Är det någon äldre modell eller föregångaren till den nya med VG1 märkningen?
Ah, låter positivt att höra att föregångaren verkar vara bra, då borde den va bra denna också.Måste vara föregångaren då. Jag tror vi köpte den förra sommaren.
Vilken underbar bild!Ett härligt fleecetäcke
..
Jag har handlat en hel del på hööks det sista...
Inte på rea... Men bara sååå snyggt!
Planen är att köpa den gula stickade tröjan när det blir varmare ute, den var lite tunn så ingen idé att lägga peningar på den än...
Du får gärna utvärdera schabraket. Det är sjukt snyggt, men jag tyckte det kändes lite tunt, inte så formsytt över manken etc så jag avstod.