Hööks reflextäcke i softshell

russinbulle

Trådstartare
Söker desperat efter någon som ska till Hööks någonstans i Sverige och samtidigt kan kika om denna Hundtäcke softshell finns kvar i storlek 35. Den ska utgå ur deras sortiment och nya modellen passar inte alls mina hundar. Jag behöver ett till valpen, som nu vuxit ur sitt valptäcke och dessa är de bästa täcken jag vet. Fungerar kanon i lättare regn och skyddar i isande vind. är smått förtvivlad nu :(

Nähä nej - ingen ide att fråga upptäckte jag. Fick precis veta att den är slut i hela Sverige :(
Även begagnad är av intresse.

Söker desperat efter någon som ska till Hööks någonstans i Sverige och samtidigt kan kika om denna Hundtäcke softshell finns kvar i storlek 35. Den ska utgå ur deras sortiment och nya modellen passar inte alls mina hundar. Jag behöver ett till valpen, som nu vuxit ur sitt valptäcke och dessa är de bästa täcken jag vet. Fungerar kanon i lättare regn och skyddar i isande vind. är smått förtvivlad nu :(

Jag har ett knappt använt i storlek 30 är det för litet?
Har dock förlängt det med en liten bit kardborre då det var för litet runt bröstet...
2016-02-10_150421_56bb44899606ee08b7280114.jpg

Senast ändrad:

Har ett i storlek 40. Men det blir nog stort?

Jag har ett knappt använt i storlek 30 är det för litet?
Har dock förlängt det med en liten bit kardborre då det var för litet runt bröstet...
2016-02-10_150421_56bb44899606ee08b7280114.jpg
Hon har ett 30 nu som är lite för kort i ryggen, så därför behöver jag gå över till 35 - samma storlek som mamma-hund har :)

Pst - magbanden är väldigt korta och jag har fått förlänga kardborren till båda mina vuxna ;)

Liknande trådar

Hästvård Kan inte bestämma mig för om jag är ett fjolligt våp eller inte ;) Iom fbldonnans konvalescens så står hon och valacken i sjukhage...
2
Svar
26
· Visningar
2 929
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar