Hööks lilla klippmaskin?? (GTS-901)

F

fnillson

Ska köpa en liten klippmaskin för finklippning av häst och rakning av min långhåriga katts mage. Då den inte kommer att användas speciellt mycket så vill jag inte lägga pengar på en mooser elr annan dyr maskin. Nån som har provat Hööks lilla klippmaskin? Tacksam för snabba svar då jag har tänkt fara till hööks i helgen.

Hoppas det är ok att jag lägger tråden här. Klippmaskinen jag tänkte köpa är ju för hund så jag tänkte att nån här kanske prövat den?

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 676
F
Hästvård Ska köpa en liten klippmaskin för finklippning av häst och rakning av min långhåriga katts mage. Då den inte kommer att användas...
Svar
4
· Visningar
1 479
Senast: Flavor
·
Hundhälsa Vi har inte en av våra hundar boende hos oss, utan hos grannarna istället. Han spyr tydligen ganska mycket där (vilket vi nyss fick...
Svar
7
· Visningar
5 401
L
Hundhälsa Jag måste fråga en sak.... Jag var hos vetrinären idag med min 11åriga tik. Hon har en knöl vid tuttarna som har spruckit upp...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
38 657
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka