Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
någon som provat CRW Parkas, CRW Storm eller CRW Tre i en? jag vill ha en varm jacka till hundpromenader i skogen, den ska tåla regn och rusk och inte gå sönder för minsta lilla. hööks har ju billiga jackor, men hur är det med kvalitén? och vilken är varmast?
jag har redan titta i sportaffärerna, men kvalitén på tyget känns minst sagt usel (om man inte vill köpa en HH eller PP för 1500 spänn). dessutom är de betydligt dyrare! ska åka till det lokala hästsportvaruhuset idag och titta på deras utbud. om jag minns rätt fanns det ett märke som hette Jacson, finns det fortfarande? har de ok jackor?
det där med regntätheten kan man nog fixa med lite inpregneringssprej.
på hm tänker jag aldrig köpa jacka igen. på tre möjliga har samtliga gått sönder inom några månader. och då har jag inte ens haft skog att gå i! just staduim har jag inte kollat in. ska "hem" till helgen och då blir det ett besök på både hööks och stadium. jag är lite sugen på parkasjackan, ser ut som kraftigt tyg, men jag vill nog helst känna på det också.
Hundträning Samma här! Om det ens är en gång var 3e månad😅 när vi är på träning/tävling och möter massor med hundar är det aldrig några problem. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.