C

chik

Jag vill bara hör om det är någon mer här inne som har märkt hur inteligenta hönor är??
Tog bort hönorna för ca2år sedan men en klarade sig flög upp i en björk så hon har fått vara kvar..
Och hon är så inteligent, med påföljd att jag tycker att behandligen av höns är fruktansvärd.
någon som delar mina tankar:bump:

Sv: Höna!!

Höns är väldigt intelligenta, precis som de flesta fåglar, man kan lära dem många tricks med ex klicker (som används mycket till hund) Så jag håller med dig!

Sv: Höna!!

Och vad grundar du det på då?:D
Aldrig sett boels minicirkus?:d
De är inte så dumma som man kan tro...

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
671
Senast: Miingla
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Lars L
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 083
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar