JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
idag när jag tränade mitt varmblod chili
så var hon sprallig..
men tillslut så gick hon lugnt och började söka ner i traven på volten
och bara de va ett stort framsteg
och de e bara för att jag väntade med trav och galopp (på banan ute trava och galopperade vi)
så nu är hon starkare och vi kan börja lägga in travarbete i träningen
snacka om att jag är glad
Sv: hon var så duktig
yey
visst e d roligt när de små framstegen visar sig efter hårt arbete
Sv: hon var så duktig
hon e helt underbar ojoj snacka om att jag e
Ridning
Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3
4
5
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Träning
Hej,
Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday!
Och för dig som...
Hästhantering
Har massa problem med nyköpt häst.
Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
6
7
8
Valp 2025
Övr. Hund Kanske kan du spänna fast ett galler i botten också, så blir det krångligare för honom att flytta det? Det stabiliserar ju upp hela...
AraSlei
17 minuter sedan
Svar: 783
Visningar: 54 427
Hund
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Det hör dock inte till vanligheterna! Har varit på ställen där man inte ens har en kapnograf.
Men absolut vissa DV är betydligt bättre...
Malibu_Stacy
34 minuter sedan
Svar: 74
Visningar: 2 162
Hund
Radar utomhus
Övr. Katt Är håligheterna i murbruket är det fogskum eller murbruk som är enklast.
Getingarna är enklast. Ingen drottning inget getingbo. Så ser...
LadySara
40 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 262
Katt