Vad menar du med yngre kvinnor - runt 75?Än är man ju inte uträknad. Jag tror yngre kvinnor numera väljer lite äldre män för att vi är nog mer att lita på och att kvinnorna känner sig mer trygga med oss lite äldre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du med yngre kvinnor - runt 75?Än är man ju inte uträknad. Jag tror yngre kvinnor numera väljer lite äldre män för att vi är nog mer att lita på och att kvinnorna känner sig mer trygga med oss lite äldre
Eh? Haha...Än är man ju inte uträknad. Jag tror yngre kvinnor numera väljer lite äldre män för att vi är nog mer att lita på och att kvinnorna känner sig mer trygga med oss lite äldre
Jo ja menar detVem skulle inte bli kär i en 90 årig miljardär ?
Det låter ju underbart, precis som Lady o Luffsen då. Tack för dina tips. Då blir det nog Tratten iafOj nej absolut inte! Italienskt är det men väldigt mycket att välja på, jättebra pasta, fisk och kött och det är ett lite finare ställe även om stämningen är mysig och avslappnad jag rekomenderar att äta flera rätter (vilket är konceptet och som de gör i Italien) så kan man dela lite och smaka av varandra. Superbra viner dessutom!
Och jag håller inte med dig, alls . Hellre min egen ålder och äldre än mycket yngre. Japp jag har också testat, empiriskt.
Men det var ju bara vad jag trodde. Varför skulle hon annars välja att gå ut med migVar det där på allvar?! Jag har inga problem med att du dejtar någon yngre och skitkul att du har en date men den människosynen är inte fräsch
Skitstövelfaktor eller "någon att lita på" har inget med ålder att göra vilket jag tyvärr testat empiriskt.
Men det var ju bara vad jag trodde. Varför skulle hon annars välja att gå ut med mig
Jag har träffat skitstövlar OCH bra killar och båda varianterna har varit äldre och yngre än mig
Så har jag inte ens tänktFör att du kanske är trevlig...?
Alternativt det där som togs upp vad gällde 90-åriga miljonärer
För att du kanske är trevlig...?
Alternativt det där som togs upp vad gällde 90-åriga miljonärer
Ännu yngreVad menar du med yngre kvinnor - runt 75?
är det inte Läckberg som går i bräschen därEh? Haha...
Skulle man vara mindre svin bara för att man är äldre?
Jag tror i såna fall att det är tvärtom, att kvinnor nu också får träffa någon yngre medan det var tabu förut,
Nej. Hon är säkert kär. Varför skulle det vara nån trend?är det inte Läckberg som går i bräschen där
Men du skrev ju att det var tabu förut när det gäller kvinnor. Så då är det väl trend nu då. När det gäller män så är det ingen trend. Det är mer vanligt att män träffar yngre kvinnor än vad äldre kvinnor träffar yngre mänNej. Hon är säkert kär. Varför skulle det vara nån trend?
Är det trend med män som träffar ngn yngre också då?
Nej trend behöver det väl inte vara för att det inte är tabu. Det handlar väl om att det blivit mer normalt.Men du skrev ju att det var tabu förut när det gäller kvinnor. Så då är det väl trend nu då. När det gäller män så är det ingen trend. Det är mer vanligt att män träffar yngre kvinnor än vad äldre kvinnor träffar yngre män
Träffa och dela tak med är viss skillnad . Skitstövlar träffar jag dagligen men jag skulle inte drömma om att flytta ihop med nån av dom .
Kanske är jag kräsen , men det mår jag bäst av att vara i så fall . Kvalitet före kvantitet.
Nej trend behöver det väl inte vara för att det inte är tabu. Det handlar väl om att det blivit mer normalt.
Trend låter dessutom som att folk gör det medvetet. Som att folk medvetet försöker träffa ngn yngre.
Jag tror bara folk träffar ngn och blir kär.
Men det normala är väl att yngre kvinnor vill ha lite eller mer äldre män. Å ibland är det väl så att kvinnor tar en äldre man och står ut med detta bara för att han har gott om deg så hon kan "få sig ett bättre liv". Å andra sidan vill väl en äldre man ha en yngre kvinna som ser snygg ut o kan föra sig utåtNej trend behöver det väl inte vara för att det inte är tabu. Det handlar väl om att det blivit mer normalt.
Trend låter dessutom som att folk gör det medvetet. Som att folk medvetet försöker träffa ngn yngre.
Jag tror bara folk träffar ngn och blir kär.
Måste kvinnan vara yngre för att kunna föra sig utåt?Å andra sidan vill väl en äldre man ha en yngre kvinna som ser snygg ut o kan föra sig utåt
Men det normala är väl att yngre kvinnor vill ha lite eller mer äldre män. Å ibland är det väl så att kvinnor tar en äldre man och står ut med detta bara för att han har gott om deg så hon kan "få sig ett bättre liv". Å andra sidan vill väl en äldre man ha en yngre kvinna som ser snygg ut o kan föra sig utåt