Oj nej absolut inte! Italienskt är det men väldigt mycket att välja på, jättebra pasta, fisk och kött och det är ett lite finare ställe även om stämningen är mysig och avslappnad :) jag rekomenderar att äta flera rätter (vilket är konceptet och som de gör i Italien) så kan man dela lite och smaka av varandra. Superbra viner dessutom!
Det låter ju underbart, precis som Lady o Luffsen då:D. Tack för dina tips. Då blir det nog Tratten iaf ;)

Var det där på allvar?! Jag har inga problem med att du dejtar någon yngre och skitkul att du har en date men den människosynen är inte fräsch :wtf:

Skitstövelfaktor eller "någon att lita på" har inget med ålder att göra vilket jag tyvärr testat empiriskt.
Men det var ju bara vad jag trodde. Varför skulle hon annars välja att gå ut med mig :confused:

Jag har träffat skitstövlar OCH bra killar och båda varianterna har varit äldre och yngre än mig ;) :p

Träffa och dela tak med är viss skillnad :D. Skitstövlar träffar jag dagligen men jag skulle inte drömma om att flytta ihop med nån av dom ;).
Kanske är jag kräsen :confused:, men det mår jag bäst av att vara i så fall :laugh:. Kvalitet före kvantitet.

Nej. Hon är säkert kär. Varför skulle det vara nån trend?
Är det trend med män som träffar ngn yngre också då?
Men du skrev ju att det var tabu förut när det gäller kvinnor. Så då är det väl trend nu då. När det gäller män så är det ingen trend. Det är mer vanligt att män träffar yngre kvinnor än vad äldre kvinnor träffar yngre män:)

Men du skrev ju att det var tabu förut när det gäller kvinnor. Så då är det väl trend nu då. När det gäller män så är det ingen trend. Det är mer vanligt att män träffar yngre kvinnor än vad äldre kvinnor träffar yngre män:)
Nej trend behöver det väl inte vara för att det inte är tabu. Det handlar väl om att det blivit mer normalt.
Trend låter dessutom som att folk gör det medvetet. Som att folk medvetet försöker träffa ngn yngre.
Jag tror bara folk träffar ngn och blir kär.

Träffa och dela tak med är viss skillnad :D. Skitstövlar träffar jag dagligen men jag skulle inte drömma om att flytta ihop med nån av dom ;).
Kanske är jag kräsen :confused:, men det mår jag bäst av att vara i så fall :laugh:. Kvalitet före kvantitet.

Det enda jag har att säga (och det mesta är preskriberat) är att jag sådde min vildhavre under en kanske lite väl lång tid och så lämnar vi det därhän :o

Nej trend behöver det väl inte vara för att det inte är tabu. Det handlar väl om att det blivit mer normalt.
Trend låter dessutom som att folk gör det medvetet. Som att folk medvetet försöker träffa ngn yngre.

Varför är du så sur? Tråden är ju skriven med "glimten i ögat" finns väl ingen anledning att ta det som en personlig förolämpning?

Men det normala är väl att yngre kvinnor vill ha lite eller mer äldre män. Å ibland är det väl så att kvinnor tar en äldre man och står ut med detta bara för att han har gott om deg så hon kan "få sig ett bättre liv". Å andra sidan vill väl en äldre man ha en yngre kvinna som ser snygg ut o kan föra sig utåt :up:

Men det normala är väl att yngre kvinnor vill ha lite eller mer äldre män. Å ibland är det väl så att kvinnor tar en äldre man och står ut med detta bara för att han har gott om deg så hon kan "få sig ett bättre liv". Å andra sidan vill väl en äldre man ha en yngre kvinna som ser snygg ut o kan föra sig utåt :up:

Nja där cyklade du nog i diket ;). Var glad för din dejt och hoppas den blir lyckad :up:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka