På någon som kan erbjuda gratis färdtjänst ?Hugh Hefner bara ett exempel liksom![]()
Ja han borde ha åldern för det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På någon som kan erbjuda gratis färdtjänst ?Hugh Hefner bara ett exempel liksom![]()
De med ålder har egna åsikter och nöjer sig sällan med att bara vara ett kuttersmycke på någons arm.Men med ålder kanske de inte visar vägen framåt lika tydligt? Kanske mer .. Neråt?
Ja, det är klart. Tänkte inte på detMen med ålder kanske de inte visar vägen framåt lika tydligt? Kanske mer .. Neråt?
Där slog du nog huvet på spikenMen med ålder kanske de inte visar vägen framåt lika tydligt? Kanske mer .. Neråt?
Jo... Så brukade väl alla killar tänka... När man gick på högstadiet.,Där slog du nog huvet på spiken![]()
Själv har en välbyggd bröstkorg på en man inte varit viktigt för mig.Jo... Så brukade väl alla killar tänka... När man gick på högstadiet.,
Öh.. Stoooora bröööööst..,![]()
![]()
Men varför vill yngre kvinnor ha stora bröst egentligenJo... Så brukade väl alla killar tänka... När man gick på högstadiet.,
Öh.. Stoooora bröööööst..,![]()
![]()
Varför vill Gammeln prata om bröst på Buke?Men varför vill yngre kvinnor ha stora bröst egentligen![]()
För att visa vägen vart de ska gå.Men varför vill yngre kvinnor ha stora bröst egentligen![]()
För att kunna gå framåtFramåt?![]()
Aha på så sättFör att visa vägen vart de ska gå.
För att de tror att det är vad män vill ha?Men varför vill yngre kvinnor ha stora bröst egentligen![]()
Kanske inte så viktigt men väldigt trevligt.Själv har en välbyggd bröstkorg på en man inte varit viktigt för mig.
Kanske inte så viktigt men väldigt trevligt.![]()
![]()
Jag gillar armar bäst, gärna ngn tatuering.. och gärna lite skäggstubbKanske inte så viktigt men väldigt trevligt.![]()
![]()
Ja man vill ju inte gå bakåt..Aha på så sätt
Nä det viktiga är ju att han kan borra..Jag KLAGAR ju inte på borrarens muskler även om det hade varit ok utan dem![]()