Jag är inte sur. Det jag skrivit är inte skrivet på ett otrevligt sätt.Varför är du så sur? Tråden är ju skriven med "glimten i ögat" finns väl ingen anledning att ta det som en personlig förolämpning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte sur. Det jag skrivit är inte skrivet på ett otrevligt sätt.Varför är du så sur? Tråden är ju skriven med "glimten i ögat" finns väl ingen anledning att ta det som en personlig förolämpning?
Nej men männen vill väl oftare ha en yngre som kan föra sig utåtMåste kvinnan vara yngre för att kunna föra sig utåt?
Jag kanske bli luradNja där cyklade du nog i diket. Var glad för din dejt och hoppas den blir lyckad
![]()
Jaså.Nej men männen vill väl oftare ha en yngre som kan föra sig utåt
Att hon vill komma åt gratis färdtjänst?Jag kanske bli lurad![]()
Hugh Hefner bara ett exempel liksomJaså.
Så der var därför hon ville jag skulle komma o hämta upp henne med Taxi StockholmAtt hon vill komma åt gratis färdtjänst?
Ja, han har ju haft många unga kvinnor. Hur har de fört sig utåt?Hugh Hefner bara ett exempel liksom![]()
Hehe.. Att man ska kunna föra sig om man är på besök i Playboy mansion?Hugh Hefner bara ett exempel liksom![]()
Ja, han har ju haft många unga kvinnor. Hur har de fört sig utåt?
Du kan väl inte ha missat det. Finns ju hur mycket bilder som helst som visar detJa, han har ju haft många unga kvinnor. Hur har de fört sig utåt?
JahaaaaaDu kan väl inte ha missat det. Finns ju hur mycket bilder som helst som visar det![]()
Akta dig. De är en hel liga...Så der var därför hon ville jag skulle komma o hämta upp henne med Taxi Stockholm![]()
Kunna föra sig framåt?JahaaaaaÄr det DET du menar med att kunna föra sig utåt?
kunna föra sig framåt?JahaaaaaÄr det DET du menar med att kunna föra sig utåt?
Det var visst så viktigt art datorn ville skriva det två gånger...?Kunna föra sig framåt?
kunna föra sig framåt snarare..
Men jag förstår inte varför det krävs ungdom till det. Det finns ju kvinnor i alla åldrar som kan föra sig... framåtKunna föra sig framåt?
kunna föra sig framåt snarare..
Men med ålder kanske de inte visar vägen framåt lika tydligt? Kanske mer .. Neråt?Men jag förstår inte varför det krävs ungdom till det. Det finns ju kvinnor i alla åldrar som kan föra sig... framåt
Nä jag vill nästan själv radera det inlägget...Men med ålder kanske de inte visar vägen framåt lika tydligt? Kanske mer .. Neråt?
Så der var därför hon ville jag skulle komma o hämta upp henne med Taxi Stockholm![]()