Hon är på väg nu!

citron

Trådstartare
Min nya amstafftik Inya är på väg till mig nu...Hon kommer komma fram någon gång under natten eller väldigt tidigt morgon.:bump::bump::bump:

Foton kommer....Längtar massor nu...

Sv: Hon är på väg nu!

Min nya amstafftik Inya är på väg till mig nu...Hon kommer komma fram någon gång under natten eller väldigt tidigt morgon.:bump::bump::bump:

Foton kommer....Längtar massor nu...

Jag längtar oxå, vill ju träffa skönheten ju!!!:love: Kramis

Jag lovade ju bilder:

Once in a blue moon Gin Fizz "Inya" 7 månader.

Inya och mina andra hane Wizage Legend Leo "Domino"

Och så bara Domino bara för att han är så fin...Han är 9 månader för den delen.

Hon var väldigt söt och smäcker (?), inte alls så grov som flertalet amstaffs jag sett, såg lite mer ut som en högbent staff !?

Hon kommer att bli grövre men ändå så kommer hon nog att vara ganska smäcker mot vissa andra,svårt att säga, de breddar ju på sig så länge

Jättesnygg amstaff. :love:
Förstår att du är ivrig!

Ta det inte fel, hon var verkligen vacker och feminin..

Lite som min lilla Zaga, hon kommer inte heller bli en staff alá grisgrov ;)

Ja menar du att det märks...;)

nääee... ;)

:D

men de e ju skitfint!!! jag gillar dom leverfärgarde, men det är ju inte önskvärt så de e ju inget för mig.. synd. tycker det är en fin färg!!
off topic, såg en hund på bl*cket som dom sålde, 6 månader och leverfärgad. sjukt fin och med stamtavla. han sålde dom fär 18000kr för att han hade så speciell och ovanlig färg. :eek: gärna till utställningsintresserade.:crazy: hoppas dom visste vad dom köpte då..

när kommer hunden då?? eller har du fått henne redan??:bump:

är domino ställd??? ser uta att vara en fin hund, av det som går att se på bilderna. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 019
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 512
Senast: monster1
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka