Sv: Homopatmedicin
hej allihopa...
tråkigt att höra eran negativa syn på homepatmedel... för mig är det en helt naturlig behandlings form, o har varit i flera års tid... under dessa år har jag använt mig av alla möjliga "häxmetoder" o fått hjälp av "lurendrejjare" som ni kallar dom... jag ger mina hästar örtmediciner i olika former, homepat medel o får hjälp av djurpratare, kiropraktorer, massör, akupunktör, energibehandlare o självklart även veterinärer när det behövs... men vid olika symtom o olika skador tar jag hjälp av det som passar bäst... o jag lär mig mycket nytt var dag...
en sak är i alla fall säkert o det är att mina hästar o mina hundar o oxå vi tvåbenta varelser i vår familj har aldrig mått så här bra... det gäller bara att ha ett öppet sinne o att lita på känslan...
med hjälp av dessa olika behandlingsformer har vi bland många andra behandlat en häst med strålbenshälta, en häst med kraftiga upphakningar o en jätte borrelia, en häst med ögoninflammation, islandshästar med spatt o eksem o många många fler, både hästar, hundar, katter o människor o andra djur i alla former...
imponerande tycker jag själv...det är lika roligt varje gång...o vi har aldrig någonsin haft motsatt effekt när vi behandlat någon...är man bara försiktig o inte gör något dumt så blir det bra...
o om man hjälps åt blir det bättre o roligare...
tack för ordet...