Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går inte ens att få tag på i stora delar av landet.Hur är det med lusern nu? Höjda priser och brist även där?
ok, nu har jag inte häst längreGår inte ens att få tag på i stora delar av landet.
Skriv du, det skrivs hela tiden ut butiksnamn så det är lugnt.ok, nu har jag inte häst längre
Men "småbutiker"?
Vet inte om jag får skriva namnet här på en affär?
Johan Hansson i Uppsala?Skriv du, det skrivs hela tiden ut butiksnamn så det är lugnt.
Jag ska ringa i morgon.Johan Hansson i Uppsala?
Köpte alltid foder där till min gammelman när han levde
De har lusernpellets iafJohan Hansson i Uppsala?
Köpte alltid foder där till min gammelman när han levde
Vet du att de har det nu? Inte att de brukar ha utan att de har?De har lusernpellets iaf
ok, gör detJag ska ringa i morgon.
står på deras hemsida att de har detVet du att de har det nu? Inte att de brukar ha utan att de har?
har mailat dem nustår på deras hemsida att de har det
Ring dem. Öppnar typ 7 i morgon bitti
få se om jag får något svarhar mailat dem nu
Jag ska kolla i morgon, är ändå uppe tidigt för att ta in hästarna innan värmen slår till och jag måste till jobbet.få se om jag får något svar
De har en egen fodersort också för hästar. Edel heter den.
Gav Edel Avel till min gammelman när han levde
Är väl ändå pga att folk bunkrar och transporterna inte hänger med än en reell brist?Går inte ens att få tag på i stora delar av landet.
Vi fick reda på detta idag av stallägaren. Det pratades om detta på Falsterbo.Är väl ändå pga att folk bunkrar och transporterna inte hänger med än en reell brist?
Beställde spån idag och det fanns ingen indikation på brist eller höjt pris på hemsidan och fick ingen notis vid bekräftelsen heller.
hur mkt hade de kvar?Jag ska kolla i morgon, är ändå uppe tidigt för att ta in hästarna innan värmen slår till och jag måste till jobbet.