Höga tarmljud!

Fashionistan

Trådstartare
Vad kan höga tarmljud bero på? Att det skall låta vet jag, men ska det verkligen *slurpa* så att man hör det typ 1 m i från hästen?

Sv: Höga tarmljud!

Mina hästar låter iallafall i magen. Och det är inget fel på dem (vad jag vet iallafall;)).

Mina hästar låter iallafall i magen. Och det är inget fel på dem (vad jag vet iallafall;)).

Nemen det var ju skönt att höra :) kanske är så att vissa kurrar mer än andra, som på oss människor :) Min lilla har tunnat ut och blir nu stödfodrad, kanske beror på det? Att tarmarna kommer i gång ordentligt :)

Ja det kan det nog vara;)

Jag har iallafall aldrig hört talas om att de kan låta för mycket i magen, så det är nog ingen fara med din lille pålle!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 234
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 004
Hästvård Lindrig senskada av förstärkninsbandet höger fram 4/10. Ska nu skrittas. Någon som sitter på något typ av progressionsprogram? Nu...
Svar
1
· Visningar
415
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V