Hög katt...!

Filifjonkan_

Trådstartare
Varit hos vet med katten idag, då hon hade vänligheten att tugga i sig en leksaksmus (plötsligt bara, hon hade liksom haft samma leksak i snart ett år...!) och skrämma livet ur sin matte... Efter ultraljud och kontraströntgen och sju timmar på blå stjärnan (underbara människor förövrigt!) konstaterades att tant nog passerar den lilla leksaken själv, med lite lactulos som hjälp på traven skickades vi hem igen. Älskade katt!
Där någonstans på vägen fick katten morfin för att lindra smärtan i tarmen lite. Katten har tumlat runt med jättepupiller här hemma sen vi kom hem nu, som ett litet ludet fyllo. Otroligt roligt att se på, trots omständigheterna, men är det normalt att de beter sig som om de vore lite lätt dementa? Hon galopperar in till mig i vardagsrummet, låter lite som i "heeej matte!:love:" sen vifflar hon iväg och kommer tillbaka fem minuter senare och ba "heeej matte!:love:" och skuttar iväg. Alltså mitt älskade gull:heart Vet sa att det håller i sig i tolv timmar...Kommer hon vara lika knasig hela tiden?

Låter definitivt som hon är hög. Det borde klinga av imorgon om hon inte får mer. Kanske behöver du hjälpa henne att slappna av, tex stänga in er i sovrummet tex. Med låda tillgänglig såklart.

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 563
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 925
Senast: Lager
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 321
Senast: LevelSkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info