Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Läkarna på BVC misstänkte att min dotter hade det när hon var bebis. Vi blev direktremitterade till sjukhuset där de gjorde ett ultraljud på henne. Det visade sig att det var falskt alarm, så hur behandlingen är vet jag inte. Däremot så tror jag att sidan Sablar rekomenderade är bra!
Ja, min lilla bebis har det och ligger i von rosen-skena. Ska byta till frejkabyxor efter sex veckor. Jag tycker att det är bökigt och otrevligt för min bebis med den här skenan som förhoppningsvis ska av till nyår. Hur fungerar den här frejkabyxan?
Byxan sitter utanpå kläderna och håller isär benen på bebisen.
Den sitter som med hängslen.
Den är väldigt smidig och man tar lätt av och på den vid blöjbyte.
Du kommer att se den som en stor lindring.
Det är trist med en massa plast på bebisen.
Det förtar tyvärr en del av närheten.
Jag var ganska så deppad när även 3:an skulle få byxa.
Det var illa nog att 1:an fick ha det.
Men det går ju över och 6 veckor var inte så lång tid.
En av mina kompisar fick en bebis som man konstaterade luxasion på, men de upptäckte det jättesent. Hennes bebis hade skena (eller tom var gipsad) mellan 4 och 10 månaders ålder. Men det gick bra, hon utvecklade teknik för att ta sig fram trots skenan/gipset....
Juridik & Ekonomi Vid en reklamation har säljaren iofs rätt att avhjälpa felet först, så laga kan de absolut göra istället för att ge en ny tv eller häva...
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.