Hofors 12 -13 juni

8

80-tals rookie

Äntligen tävling nära mig! :bump: gick in på TDB och :eek::eek: nästan inga anmälda! Hoppas verkligen inte att de ställer in. Några Bukisar som skall dit? Skulle vara kul att se er i.r.l

Sv: Hofors 12 -13 juni

Nej, tyvärr. Ska debutera Lilla Bruna i startfälttävlan då så det blir inte så att jag åker dit. Du får heja fram min Grå i *-ig klass åt mig!:bump:

Hade tänkt åka men skall debutera 130 den helgen istället. Plus att min pålle hatar Hofors bana :devil: Men vi ska göra ett till försök i höst istället.

Lycka till!!! Gud så kul!

Off topic:

Hur höll du dig vaken till kl 2 igår? Jag slocknade på soffan 15 min efter att jag kom in genom dörren... :)

Lycka till!!! Gud så kul!

Off topic:

Hur höll du dig vaken till kl 2 igår? Jag slocknade på soffan 15 min efter att jag kom in genom dörren... :)

Ptja, hade ju 2 kusar o sköta när vi kom hem, fick ju hjälp med ena men ändå. :angel: Y hade kissat ner hela transporten + att ena skon var lös och satt bara med en sömpå ena sidan. Fick slå i två söm i en halvtrasig hov där det inte fanns någon hovvägg att spika i så det var lite meckigt! :P

Helt slut dock o idag sovmorgon till hela klockan 11!

Vad fin Cabben var igår, han går ju som tåget!! :love:

Oj vilket jobb sådär sent en tisdagskväll! Själv stoppade jag in hästen i boxen efter spolning - slängde in grejjerna i skåpet och åkte hem. Jag var iof tvungen att gå upp 6 imorse.

TACK, han är ju bara fööööör lovely :love::love:

Båda "dina" såg riktigt fina ut med. Roligt var det iaf, som sig bör!

Vi har 2 mil närmre till Kinda så får bli det den helgen (annars var det faktiskt lite samesame). Blev lite tomt i kalendern fram till den helgen nu när Åkerbo fick ställa in :( inga bra tävligar att fylla upp med heller.

Vi har 2 mil närmre till Kinda så får bli det den helgen (annars var det faktiskt lite samesame). Blev lite tomt i kalendern fram till den helgen nu när Åkerbo fick ställa in :( inga bra tävligar att fylla upp med heller.

Nu valde du fel...:D Hofors bana är 10 ggr finare än Kindas....

Inte varit på någon av dem på typ 5 år. Får bli såhär denna gången.

Du ska alltså starta din åsnetravarbäbis? Inte illa, hon har blivit uppgraderad till Lilla Bruna :angel:

Ha ha ja uppgraderades när hon debuterade hoppning....:D Men vi ska "bara" starta Startfälttävlan den 12:e, inte vanlig FT än...måste klara 90 cm hopp först...har 20 cm kvar till dess...eller som Brun Ryttarinna säger: BARA 20 cm kvar!:cool:

Då är ni på samma nivå som mig och min älg då (sent tagen 5-åring med väldigt karaktäristiska öron :angel: ). Vi har också bara 20 cm kvar till debutant :p

Men var finns det startfälttävlan då? För det är väl inte så jättehögt? Kanske skulle försöka komma ut med henne på någon sån under våren.

nej, nej vi har det torrt än så länge här hemma :angel:
men jag kan ana på yr.no att det kommer norrifrån :mad:

Grattis till segern! Han såg fin fin ut.... EM nästa!:bow:

Jättenöjda här är vi med 2 hemmasegrar, Bettis dotter i CNC** och Guldponnyn i CNCP*

Tack solen för att du värmde oss och torkade banan :love::idea:

Ja tack SOLEN!
Härlig tävling, dock spänd dressyr för dotter vilket medförde placering låååångt ner på resultatlistan, felfria på hinder i hoppning o terräng vilket gjorde att hon hamnade i mitten av startfältet, mao ett OK kval :laugh:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 398
Senast: QueenLilith
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 945
Senast: Farao
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 624
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka