Högsta poäng??

Sv: Högsta poäng??

roi är fin han =D
sett han ute på dressyrbanorna några gånger.
kul att han e godkänd i sverige nu :)
 
Sv: Högsta poäng??

Sorry Hoppsann...Det var inte Roi du Ballet.

Jag sitter här och morrar över att jag inte kan kontrollera uppgifterna...hästen är/var i USA eller ev Canada.
 
Sv: Högsta poäng??

Roi du Ballet är finsk, men även godkänd för svensk avel, så det är nog en annan häst du tänker på :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Högsta poäng??

Görel skrev:
Brilliants mamma Falsett 12670 är Sveriges hittills högst bedömda sto med 47 poäng.

Gammal tråd, men jag lånade en bok på biblioteket "Hästens exteriör, prestation och hållbarhet" av Lars Erik Magnusson. Mycket intressant för övrigt! :)

Där finns en bild på stoet Falsett, jag undrar om det är samma Falsett som fått 47 poäng?

Stammen på denna är Falstaff-Immer och hon är född 1979.

Vet du det Görel? :bow:
 
Sv: Högsta poäng??

I år slog Figaro R svenskt rekord på bruksprovet bland tre åriga halvblodshingstar! Kommer tyvär inte ihåg vad han hade för resultat.
 
Sv: Högsta poäng??

Figaro R är 4 år, de enda 3-åriga hingstar som godkändes i år var Tuthankamon och Sandakan.
 
Sv: Högsta poäng??

Szkopul har rätt höga poäng och Szkopul är Sveriges enda godkända hingst med 10p för typ som har plac i sv int H.

:banana:
 
Sv: Högsta poäng??

jag har ägt en valack efter e: REx Ue brilliant....jättefin häst, med värsta steget. Inköpt från Karl anders olsson!
 
Drar liv i denna gamla tråden igen.

Har det kommit någon hingst med bättre poäng än Amiral än?
 
Skulle inte tro det.

Rosevelt och Dalwhinnie har fått 43, de är de högsta jag kan komma på när det gäller rena exteriörpoäng på senare tid.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: Willys
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Nikan
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Shaggy
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp