Högsta poäng??

Sv: Högsta poäng??

Tyvärr står ju deras poäng inte i stamboken :(

Själv kan jag inte minnas att jag hört något sånt, men man kan ju inte komma ihåg allt ;)
 
Sv: Högsta poäng??

Görel skrev:
Är din häst efter Trofé?

Japps det är han! ^^ Min kompis har pålles helsyster.
( de är u. Gambade, nån som vet nåt om henne? :bow::bow: )
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Högsta poäng??

Var precis inne på SWANA´s hemsida för att försöka hitta info...då visade sej att de låst hemsidan till medlemskap för att kunna använda den.Så töntigt!!!Hur ska det kunna öka intresset för den svenska hästen i USA om folk inte ens har möjlighet att gå in och kika på nåt!?!
 
Sv: Högsta poäng??

crazy skrev:
Var precis inne på SWANA´s hemsida för att försöka hitta info...då visade sej att de låst hemsidan till medlemskap för att kunna använda den.Så töntigt!!!Hur ska det kunna öka intresset för den svenska hästen i USA om folk inte ens har möjlighet att gå in och kika på nåt!?!

:eek: Instämmer! Det måste ha varit någons tankeverksamhet som gått helt snett :crazy:
 
Sv: Högsta poäng??

Kom på en 44 poängare till, Falleur (997109).
 
Sv: Högsta poäng??

Minst sagt!! :mad: Fy skäms så dåligt av dem att göra så!! :mad: :devil:

Visst ska organisationer sponsras på ett eller annat vis - men detta är ju helt snett! :eek:
 
Sv: Högsta poäng??

Don Schufro :love: och Sack fick ju också 44 p (99989) resp (1097810), kommer på fler och fler, får bara kolla innan jag lägger ut det här. ;)
Undrar om det är vattnet i Ljungbyhedstrakten som ger de höga poängen, med tanke på att Falleur är uppväxt här och Sack uppfödd här. Kanske dax att att köpa ett föl och låta den dricka vattnet här, så kanske det blir en blivande högpoängare. :angel:
 
Sv: Högsta poäng??

Ja, morr! Det är ju förfärligt dåligt, kan inte komma på NÅGON annan organisation som gör så!
Att det kan finnas ett medlemsforum någonstans, där det krävs lösenord, tyckker jag är helt ok. Då har de som regel ett öppet med, Men swanas tanke kan jag inte förstå, hur mycket jag än försöker!

(Don Schufro hade väl 44p? Lucky Light och Beach Boy,43p)

mvh
 
Sv: Högsta poäng??

Sorry, började skriva svaret, och gick sedan ut.
När jag postade, så hade du redan kommit på Don Schufro.... :D
mvh
 
Sv: Högsta poäng??

En avelsförening borde väl försöka få fler människor intresserade av deras hästar, inte sätta käppar i hjulet för dem som vill veta mer :smirk:

Någon måste fått totalt hjärnsläpp!!
 
Sv: Högsta poäng??

Ja det finns väl ingen annan som har det så?Inte mer än att det då har handlat om att komma åt registreringsregistret...dvs komma åt att kolla härstamningar på registrerade hästar.Hela sidan är ju låst.

Att inte ens kunna kolla hingstar etc...jaha då kan man fundera-den som någonsin funderat på att slänga ett öga på svenska hbl hästar skall vända sej vart !?!-den svenska sidan där de inte kan begripa ett ord !?!

Jag brukar inte vara lättretad men, detta är en flopp mot den svenska halvblodshästen!
 
Sv: Högsta poäng??

Ja jag skulle gärna vilja veta exakt hur de hade tänkt sej att den svenska hbl hästen ska synas...med hjälp av detta. :smirk: :devil:
 
Sv: Högsta poäng??

Här kommer några högpoängare:

Beach Boy 814: 99889=43 (e. Zeus)
Lucky Light 940: 99889=43 (e. Lagano DH 297)
Vivaldi 753: 998810=44 (e. Napoleon 625)
Warsteiner 946: 109888=43 (e. Weltmeyer)

:banana:
 
Sv: Högsta poäng??

Roi du Ballet fick 46 poäng (10-10-8-8-10=46) när han godkändes för avel i Finland. I år blev han ju även godkänd för svensk avel men tilldelades inga poäng.
 
Sv: Högsta poäng??

Tack!
Jag har halft funderat ihjäl mig på vad det var för svensk hingst i utlandet som fick höga poäng! Men det var ju naturligtvis Roi du Ballet!
Undrar om det inte var honom crazy tänkte på med?
Fast jag tänkte med automatik på nordamerika!
Nu slipper jag fundera! Kommer du ihåg vilka det var som besiktigade honom?
mvh
 

Liknande trådar

Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: Willys
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Nikan
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Shaggy
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp