Hö eller ej i transporten till tävling?

Sv: Hö eller ej i transporten till tävling?

Min får alltid hö i transporten. Även att han inte äter så mycket så tycker jag att han behöver ha något att göra medan vi åker. Har aldrig tänkt på det med att luften blir dålig och har heller aldrig märkt det. Jag kan tillägga att vi hade en väldigt känslig häst med hosta innan och hon hostade inte mycket efter hon hade åkt transport. Jag hänger dussutom upp hönätet för säkerhetsskull och förösker få det så bra och trevligt som möjligt för hästarna :)

Sv: Hö eller ej i transporten till tävling?

min får alltid hö i transporten,hon står mycket lugnare då,när hon får något att pyssla med.

Liknande trådar

Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 085
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: MiniLi
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
478
Senast: Twihard
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
405
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama