Ho analys pa irland?

J

jenniejonsson

Ar det nan har pa bukefalos som vet vart och om man kan skicka ivag ho pa analys har pa irland. I stallet som jag star i ar det inte sa noga med analyser och sa dar, man slanger bara in lite ho och ge lite kraftfoder efter vad man sjalv tycker. Vill garna kolla upp saker lite mer man ar ju anda fortfarande svensk o vill ha ordning o reda :)

Sv: Ho analys pa irland?

Har ingen aning, men går det inte att skicka provet till Sverige för analys? Lite dyrare porto kanske, men det borde väl funka.

Jag har skickat till Sverige fastän jag varit i annat land. Också för att få svaret i enheterna MJ och smrp, det är ju lite olika i olika länder det där.

ooops tankte inte sa langt :o klart jag kan
hur gar jag tillvaga for att skicka det, lagger man bara det i en pase, vart skickar jag det :confused:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 948
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 949
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hästmänniskan Jag planerar att köpa häst eller ha en på foder om något år när jag fått lite mer ordning på min ekonomi. Jag har ridit i princip hela...
Svar
4
· Visningar
1 707
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama