HLR, kurs?

gul_zebra

Trådstartare
Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som vet vart man kan vända sig för att gå en kurs som privatperson i Borlänge med omnejd?

det finns en del kursanordnare, men ofta vänder de sig nog mot organisationer
Kolla med röda korset, de brukar finnas överallt

Ja det märks :cautious: Så jäkla typiskt, jag har gått kursen ett par gånger i skolan men det är typ 15 år sen sist och jag skulle gärna fräscha upp minnet.
Tack, ska kika där!

Gå med i Blå Stjärnan så får du en utökad kurs i såväl HLR som att ta om hand om skadade personer vid olyckor samt att släcka bränder ;)
Kostar inget, utan allt är betalt, dessutom utgår ersättning :up:

Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som vet vart man kan vända sig för att gå en kurs som privatperson i Borlänge med omnejd?

Röda Korset har en relativt nybildad grupp i Falun, de kanske håller någon utbildning/kurs? :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Liten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama