Sv: hjul

Nej, inte så breda..och de säljer väl bara hjul OCH fälg, jag behöver bara själva gummit ju.

Har köpt deras största hjul och det är väldigt klent och hade dessutom punka :) men billigt jo tackar..

Däcket menar du? :idea:

Antingen på Travshop eller hos Cykel- och Mopedhandlare, de senare brukar vara betydligt billigare.

Jag byter slang hos närmsta cykelfirma för han tar 20 spänn mer än vad det kostar att handla slang hos Travshopen¨som det dessutom är mer än dubbelt så långt till. ;)

/// ghost

byter du inte själv? :) latmask.
i Umeå är travshoppen billigare än cykelhandlaren..men så är båda väldigt dyra oxå :)

men jag ska höra med båda igen, för bara däcket har jag inte förhört mig om.

Visst, jag är jättelaaaat, det vet alla som är bekanta med mig... :D

Varför göra i dag vad man kan skjuta upp till morgondagen? :angel:

/// ghost

man kan köpa genom K börjesson, vagnmakarn tror jag...fast hela hjul då ja

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: skiesabove
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka