V
Vallencia
Har hört ryktesvägen att Hjo-Ko är inställt, är det någon annan som möjligtvis har hört detta. Mest lite för planering om man skall åka till High Chaparall och titta på lagtävlingen som går av stapeln där samma helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Tack.*kl*
Det finns en tävling på greva-gården samma helg, Nordic western festival. När jag talade med arrangören sist (QP challenge) Så jobbar han för fullt med att få dit kor så att det kan bli kossegrenar, han ska ju ha det som ett nordiskt mästerskap. Tror att det är både allbreed och quartershow.
Ett litet tips ifrån mej
/LL
Är väl inte helt lätt att ta dit andra kor när ens egen besättning är smittad
Tycker det är helt rätt beslut att ställa in, hoppas att man hinner bygga klart och fixa underlaget till nästa år istället
Malin
*kl*
Det finns en tävling på greva-gården samma helg, Nordic western festival. När jag talade med arrangören sist (QP challenge) Så jobbar han för fullt med att få dit kor så att det kan bli kossegrenar, han ska ju ha det som ett nordiskt mästerskap. Tror att det är både allbreed och quartershow.
Ett litet tips ifrån mej
/LL
*kl*
Ett litet tips ifrån mej
/LL
what*kl*
Ett litet tips ifrån mej
/LL
nej , detta e' inte Nordic tävlingen, inte samma arrangör.Det är ju Sun City Roundup A,B,C tävling också 17-20 juli med boskapsklasser, AHQA special events, SCHA-klasser ,time events och vanliga ridklasser.
Lazy..denna Nordic games kommer inte att gå i år hörde jag nyss i luren.Det kommer att komma info på SQHA's hemsida om du går in på kalender/tävlingar.
nej , detta e' inte Nordic tävlingen, inte samma arrangör.
Det skrev h*n inte heller att det var...
oops..missade att HON skrev ..också..trodde hon mena att detta Round upp va Nordic..se så de' kan bliDet skrev h*n inte heller att det var...
oops..missade att HON skrev ..också..trodde hon mena att detta Round upp va Nordic..se så de' kan bli
ursäkta mig alla