Hjälpt eller stjälpt av Buke?

Sv: Hjälpt eller stjälpt av Buke?

Jag ber inte om råd på buke mer än i westernforumet där jag kan fråga lite om olika märken på sadlar, träns, bettregler osv.

När det gäller själva hästeriet brukar jag bolla idéer med min bästa väninna, pappa och mitt logiska tänkande. Vid större saker veterinär osv

Skulle bli rörigt att be ett forum om råd då dels är som du skriver en hel hoper självutnämnda experter som inte kan ett skvatt eg och att min hästerfarenhet är så pass lång att jag klarar mig på det jag kan och har runt omkring mig. Och nej jag anser inte att jag kan allt eller är expert (bäst att tillägga när man skriver på Buke ;-) ) men jag kan tillräckligt för att klara mig bättre än bra :D
 
Sv: Hjälpt eller stjälpt av Buke?

*KL*

Buke är ett helt okey ställe där man kan få hjälp av kunniga och ovett av okunniga så jag tycker det är just okey.
Jag tycker det är mycket roligt att diskutera olika ämnen även om de flesta som tycker som jag är "bortjagade" härifrån av buke maffian.
Känner mig "hemma" på buke och trivs bra dock så måste man tänka över när man ber om hjälp man får väldigt mycket hjälp och mycket som inte är bra med.
 
Sv: Hjälpt eller stjälpt av Buke?

Tycker det är sjukt dåligt att om man råkar formulera det fel eller något minsta "fel", så har man hela bukefalos över sig. Har varit med om det här och det är inte upp piggande någonstans att logga in och få läsa att man inte kan någonting om det man älskar mest av allt. Var så sjukt osäker på att ladda upp en tråd eftersom att jag var rädd att alla skulle flippa, men gjorde det ändå. Tyvärr skrev jag det fel och folk tog det som om att jag inte kunde ett skit, detta kommenterade dom ju såklart och nu lägger jag inte upp trådar längre, svarar bara på andras..

Tycker att ALLA borde tänka sig för innan man skriver någonting! Vissa vet tydligen inte hur mycket det faktiskt sårar, speciellt om den som kommenterar inte känner en, inte vet vad man kan eller hur man gör!!.. :mad:

Till er som bara stöttar och hjälper, ni är bäst! :)
 

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 888
Senast: TinyWiny
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 628
Senast: Karamello30
·
Relationer Hej alla kloka här på bukefalos! Jag har lite bekymmer som jag har svårt att reda ut själv, så det vore skönt med lite råd och tips av...
Svar
6
· Visningar
1 377
Senast: Alexis
·
Hästvård ***DISCLAIMER: Veterinär är inkopplad och har varit från början. Denna tråd är skapad för att få mer input plus att jag själv tycker det...
Svar
11
· Visningar
2 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp