Hjälpa till med tävling?

H

Hoppryttarinnan

Hejsan!
Jag är en 14 årig hoppryttare som tävlar nat LA (ska deb MSV) med min ponny. Jag har ridit i hela mitt liv och ridit in ett antal hästar. Just nu har jag 2 hästar som jag har ridit in, utbildat och tävlar. Jag vill börja tävla andras hästar, så då undrar jag lite, om NI skulle ha någon som tävlar ER häst, vad skulle ni då ha för krav på ryttaren? Jag vill gärna ha lite hjälp också vart man kan hitta folk som behöver sina hästar tävlade :)

Mvh Olivia!

Sv: Hjälpa till med tävling?

Nu är jag väldigt tveksam till att jag skulle låta någon annan tävla mina hästar men i så fall skulle det vara någon som ridit minst 130 hoppning och MSV dressyr.

Sv: Hjälpa till med tävling?

Jag tycker inte man borde dömma ryttaren för hur högt/mycket den tävlat.Om ryttaren är duktig och passar bra med hästen så visst skulle jag det.Det är ju trots allt inte så viktigt hur högt den tävlat utan hur pass bra den rider just den hästen.:)

Dock tävlar jag honom själv och kommer förmodligen fortsätta med det.;)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 417
Senast: Mia_R
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 731
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024