HjÄlp!!!!

fruxolisa

Trådstartare
Jag har precis gregistrerar ny ryttarlicens, lokal 2009. När jag sökte på mitt livernsnummer kom någon annan upp! så här stod det:

Personliga uppgifter
Licensnummer
57655

Namn
Ylva Björs

Jag heter ju Lisa Dahlström, inte Ylva!! 2 personer kan ju inte ha samma licensnummer...eller??

Sv: HjÄlp!!!!

båda ni har det licensnummret.
2 personer kan ha samma licensnummer. vet inte varför. men gjorde lite stickkontrollr själv.

ring förbundet och fråga!

båda ni har det licensnummret.
2 personer kan ha samma licensnummer. vet inte varför. men gjorde lite stickkontrollr själv.

ring förbundet och fråga!

men om jag vill lägga till en ryttare på svrf:s hemsida så kommer ju bara hennes namn upp! jag finns liksom inte :S tänkte anmäla mig till en tävling, men jag fanns inte med

Jag kollade dig och du fanns visst med :) Men det är helt sant att ni delar på det lic.numret. Orsaken är nog att du har lokallicens och den andra har nationell licens.

Men vad händer om du skriver in licensnr och skriver in ditt namn? Eller tvärtom?

Jag kollade dig och du fanns visst med :) Men det är helt sant att ni delar på det lic.numret. Orsaken är nog att du har lokallicens och den andra har nationell licens.

Det har nog ingen betydelse då man år från år kan ändra vilken licens man löser....
Misstänker att numrena börjar ta slut, dom kan ju inte bli hur långa som helst.

men om ni säger att jag finns är det ju dags att anmäla sig till en tävling :) hade tänkt starta i en dressyrtävling i närheten, i proppen står det: endast fullständigt ifyllda anmälningsblanketter godtas, vart får man tag på anmälningsblanketter? kan inte hitta det på klubbens hemsida!

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
48 49 50
Svar
980
· Visningar
30 619
Senast: netia
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 303
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar