B

Belllllllla

Hej! Är min häst för smal? man känner revbena ganska lätt, Men han äter och dricker som han ska,ska jag ge han mer kraftfoder lr vad ska jag göra? Tack på Förhand!

Sv: Hjälp

ge mer hö?

man ska känna revbenen om man trycker lite (inte hårt men inte bara lägger handen där heller)

har du någon bild ?? Sen beror det på om den är mager över revbenen eller om den har tappat övrlinjen... Är mask och tänder kollade?? och hur mkt foder äter den nu ??

Hej, Menar du en bild på Hästen? Jag kan ha kommit på varför han är lite s,al...har har tappat lite muskler för jag har haft mkt med skolan nu..:(
han har Hippo Basic.. han får ca 2 kg om dan.
Tack/ Bella

nää..
Nää det ska man ju..men jag tkr att han är lite smal..Men dt är knk abara vad jag tkr..

Liknande trådar

Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: ako
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 346
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024