I

Ina_87

Hejsan!
Jag skulle bli superglad om jag kunde få tips och råd om hur mycket en häst´s foder och tillbehör kostar? Jag ska ev få en häst av en bekant om jag kan fixa stallplats och om jag känner att jag kommer kunna ha råd med allt. jag vet ju att skoning och allt sådant kan kosta massa så skulle vilja veta ungefär hur mycket allt kan kosta. Ju mer jag vet desto säkrare kan jag bli, självklart kommer jag prata mer med hästens nuvarande ägare för att få hjälp. Men hon kunde nog inte ha hästen kvar hos sig senare och om hon inte vet var den hamnar så får den gå till slakt och det är onödigt. Så därför vill jag hemskt gärna kunna ta den, men måste va säker på min sak först.

Så tacksam för alla tips och råd jag kan få.
Mvh sabina

Liknande trådar

Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 710
Senast: Askur2017
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 271
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 248
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 289
Senast: Cina B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama