R

Revontuli

Min hund spyr överallt. Hon bor oftast hos min mamma, och där spyr hon nästan aldrig. Men när hon är här hos mig så spyr hon ner mattor, soffor, kuddar.. Allt. Hon får samma mat här som hos mamma. Vad kan felet vara?

ED - Less på att torka hundspya och tvätta mattor.
 
Sv: Hjälp!

Jag har funderat på om det är för att hon är stressad över att inte få träffa min mamma, men förut har det gått bra att ha henne här. Det har kommit nu för några (3kanske) veckor sedan. Hon är lugn annars, äter som hon ska, dricker kanske lite för lite, bajsar och ser ut att må bra annars.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 532
Senast: fixi
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 995
Senast: super
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: animalasia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 625
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp