I
ica_saga
Jag har köpt en sulky men jag har bara en loksele! Funkar det endå?? Eller måste jag köpa en travsele? Så tacksam för svar!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en rockar som jag annars använder. Jag har inte tänkt tävla i trav med denna hästen. Man använder inte en sulky bara vid tävlingar så mycket vet jag faktist!
Jag har en rockar som jag annars använder. Jag har inte tänkt tävla i trav med denna hästen. Man använder inte en sulky bara vid tävlingar så mycket vet jag faktist!
Hej Allisammans!
Jag behöver inte era råd mer men ni kan ju fortsätta diskutera detta utan mig. Det finns säkert andra som undrar. Själv börjar jag på Åby travgymnasium snart. Kram Annica
Hej Allisammans!
Jag behöver inte era råd mer men ni kan ju fortsätta diskutera detta utan mig. Det finns säkert andra som undrar. Själv börjar jag på Åby travgymnasium snart. Kram Annica
Hej! Jag har inte nonchalerat era svar!! Jag har läst och pratat med massa travfolk. Jag vet vad en sulky är. vad får er att tro jag inte vet det?! Nu blir jag ordentligt upprörd! Här frågar man nått och sen tackar man för sig och va då får man för det! Jag har alldrig sagt att jag ska köra i skogen!!! Jag har alltid trott att travkuskar m.m var snälla men nu har jag nog ändrat min inställning! Men dem jag har träffat har iallafall varit underbara! Nu funderar jag på att inte gå gymnasiet... Vilket jävla självförtroende jag fick nu då! känns som jag bara vill gå och hoppa ner från ett berg..
Sorry om jag tagit i lite eller så men jag blev ju så jävla upprörd!
Man använder inte en sulky bara vid tävlingar så mycket vet jag faktist!