Kivina

Trådstartare
Jag har nyligen fått hem min nya dator, och den otekniske Carran har stött på problem:angel:

En kompis ska ha satt in alla program osv. TYvärr råkar windows vara på engelska, så vissa saker är lite svåra att förstå sig på..:confused:

Men nu till saken, jag måste få upp en pdf-fil, vilket program ska jag öppna det med?!?
 
Sv: HJälp!

hmm.. e de fel på adobes nedladdningsfunktion eller är det bara min dator som vägrar ta emot den?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 009
Senast: Sassy
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 181
Senast: Acto
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 117
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp